maandag 18 april 2011

Hout op de zolder af!

Vandaag had ik weer een dagje verlof om Obed te helpen...We zijn weer goed vooruit gekomen...
Obed heeft al het hout op de zolder afgekregen, (enkel morgen nog 1 klein plafondje in het halletje..)...Het was voor Obed weer een dagje précieziewerk...al dat hout snijden in de gekste vormen....Maar het is goed gelukt! Hier hebben we jammergenoeg geen foto van genomen...maar alvast een foto van Obed zijn hout-atelier (jaja onze vroegere slaapkamer).
Morgen kan Obed alles in de kinderkamer afschuren en een eerste laag vernissen! Ik heb me intussen beziggehouden met de opruim van de eerste verdieping! ja wadde! Daar kon je geen voet meer zetten! En nu (zoals je ziet op de foto) kan je er toch weer beter langs... kheb ook heel de trap afgekrapt (want deze was bestippeld met lijm en verfresten)..., en tot slot heb ik beneden de beton nog eens opgeschuurd (moet ook om de zoveel tijd gebeuren in het begin)...
om 16 u was mijn kaarsje uit en kon ik geen kant meer uit...alleen nogmaar richting huis, waar ik nog een uurtje in het zonnetje kon liggen met mijn voetjes omhoog...en daarna heerlijke spaghetti kon eten van mijn mama.


Geen opmerkingen: