vrijdag 15 april 2011

alle vloeren liggen!

Vandaag van 10u tot 15u in het huisje gewerkt! De vloeren liggen er allemaal! Normaalgezien had dit gisteren al af geweest, want we kregen weer hulp van Jacob...maar Obed zijn cirkelzaag (die eigenlijk van zijn papa is), deed het niet meer waardoor ze alles met de handzaag/wipzaagje moesten doen.. wat dus enorm arbeidsintensief is en vrij traag ging! We waren wel heeel dankbaar voor de hulp van Jacob! Want hij heeft de ondervloeren gelegd, de vijsjes steeds geboord en de vloer in de logeerkamer al helemaal afgeschuurd... dankzij hem kon ik (Ilse) de vloer al een eerste vernislaagje geven vandaag...
Terwijl Obed met de cirkelzaag van papa de laatste vloerplanken maakte, heb ik nog 2 veluxen gekuist en nog wat andere kleine kuisigheidjes...

Daarna ging ik zitten en zag dat het goed was! De zolder is heel bijna af! joepie :)




3 opmerkingen:

Elinemien zei

Hoi hoi broer en zus!! Ik heb julllie net genomineerd voor de liebster-blog-award, neem een kijkje op mijn blog voor meer informatie, www.elinemien.blogspot.com!
Jullie zijn supergoed bezig!!!

nathalie zei

Ilse heb jij een zwangerschapswerkbroek gevonden? Of wurm je je in een maatje groter ofzo? staat je eigenlijk echt goed, zo'n buikje, eneh het masker ook!

het vordert he!!

Ilse zei

hé nathalie, das een oude joggingbroek van Obed :) die zit lekker los! Mn buikje wordt wel zwaar...ik kan helemaal niet zo hard meer werken in het huis! Ik wil veel meer dan ik kan doen...maar gelukkig werkt Obed dubbel zo hard :)