vrijdag 22 april 2011

Boekenkastje enzovoort

Vanmorgen zijn Obed en ik eerst wat inkopen gaan doen: curverboxen voor eten en speelgoed, speciale steunnageltjes, een roos-paarse stoel uit de kringloop (3 euro), rubbere tjoepekes (voor de gordijnrails te maken), stopcontacten en lichtschakelaars van NIKO,...
Weer aangekomen in het huisje heb ik de ijzeren schabjes met tinner ontvet, terwijl Obed de steunnageltjes in het hout klopte (waar de schabjes op kunnen rusten)...Ons teamwerk zorgde ervoor dat we een half uurtje later een super tof boekenkastje hadden. Dat mocht ik dan inrichten met boeken en cd's (zie foto 2). Op de achtergrond zie je ook onze nieuwe roze stoel waar we heel blij mee zijn :). We zijn vandaag ook in onze garage gekropen om al onze dozen te bekijken...spullen die we 3 jaar geleden ingepakt hebben, hebben we vandaag herontdekt! leuk leuk! Maar oooo wat hebben we ook zoveel rommel! Een paar toffe dingen voor op de zolder en babyspullen hebben we er alvast uitgehaald...
Obed heeft ook nog het centraal stofzuigersysteem klaargemaakt voor gebruik, morgen kan ik dus alle zetels en tapijtjes stofzuigen! Dankzij mijn lieve mama worden vanavond nog enkele kussensloopjes en matrashoezen gewassen. De zolder is bijna ingericht en de verhuis komt nu heel dichtbij! We hebben nog wat allerleitjes gedaan vandaag, maar dit was toch het voornaamste! We zijn blij :)



Geen opmerkingen: