zaterdag 9 april 2011

gedaan met schilderen!

Vanmorgen op 2 uurtjes tijd hebben we de zolder een 3de en laatste verflaag gegeven! De schilderwerken op de zolder zitten er op! joepie :) de verhuis naar het zoldertje komt dus steeds dichterbij!
Ik heb me nadien nog beziggehouden met allerlei klusjes (plakbandjes verwijderd, kroetjes verwijderd op de vloer, geveegd, ramen gekuist! En geloof me die ware SMERIG! In 2 jaar nog nooit gekuist! Ze zaten vol verf, lijm, steentjes, mortelrestjes, slijpsel,.... Dus met een heel fijn krabbertje heb ik me wel ff beziggehouden... De veluxen kuis ik maandag na het werk!
Obed heeft de 2 steunbalken afgeschuurd en met hout vanalles getimmerd rond het mezzanine-trapje... Maandag kan Obed beginnen aan de houten vloeren en houten muur!
Ik kan amper wachten om onze meubeltjes te zetten! En vanaf dan terug iets rustiger aan...want het wordt toch wel zwaar met ons kindje in de buik...


Geen opmerkingen: