donderdag 21 juli 2011

laatste klusjes voor ze komt...

Gisteren hebben we Jona&Nathalie ontvangen in ons stulpje, twas heel gezellig! Samen groentjes gesneje en dan gezellig een tweetal uurtjes de tajine laten pruttelen. Onderwijl hebben ze ons bouwseltje eens kunnen doorwandelen, en ook een gezelschapsspelletje mocht er niet aan ontbreken! Vanmorgen mocht ik nog eens uitslapen, maar daarna toch weer serieus aan het werk gegaan. In de voormiddag heb ik de collectoren voor leidingwater en regenwater geinstalleerd en aangesloten in de kelder, zodat ilse terug haar wasmachine kon gebruiken! Na de middag ben ik nog onverwacht aan het trapblok begonnen, leuk vrolijk timmerwerk moet ik zeggen. En we zijn der heel blij mee! Morgen een dagje opruimen denk ik, want de 1e verdieping is niet om aan te zien!! groetjes!




2 opmerkingen:

mama christine zei

oef nu kan ik is normaal de trap op
leuk:)

nathalie zei

:) 't was ieel gezellig!!

blijkbaar rust de vloek enkel op ons mama, Ilse is nog niet bevallen zo te zien/lezen!

En hoera voor de trap!!!