maandag 18 juli 2011

al veel naar de wc geweest :)

De WC hangt :) yes!! wat een luxe! We hebben hem vandaag al heel vaak gebruikt (vooral ik met mijn kleine zwangerschaps-plasjes)...ok geheime details :p maar we moeten toch zeggen hoe blij we zijn met onze wc! Obed heeft ook nog een arduinen blauwsteen tabletje gezaagd wat als schabje kan dienen...(zie foto)...en voor de rest heeft Obed nog kleine klusjes voor mij gedaan (voor geboortekaart en suikerbonen). Tis heerlijk om een man thuis te hebben als je in zwangerschapsverlof bent :) echt een zegen! Op naar het volgende!

3 opmerkingen:

Charis zei

Whooohooow! Super! Nu kan de baby komen!? (Dat voelt ze he, als alles klaar is wat nog spanning gaf :-))

Rutger zei

Het volgende kindje?

nathalie zei

Ideaal!! Ik moet zo ongeveer om de 10 min naar de wc tegenwoordig, weet ik al meteen waar ik morgen aan toe ben. Goed werk Obed!! :)

Wij zijn benieuwd!