donderdag 23 juni 2011

wat een klus!

"Het moeilijkste wat ik tot nu toe in het huis heb gedaan!" Dit is wat ik Obed zonet hoor zeggen. Dan zal het echt wel lastig zijn! Want alles in ons huis leek mij altijd zo moeilijk :) Terwijl hij nog steeds (18u25) aan het klussen is, lig ik alweer rustig in de zetel de kamer naast hem...vandaar dat ik de blog mag doen! De tegeltjes dat Obed vandaag moest plakken, waren wel erg lastig! Heel veel randjes, gaatjes, prullekes en frullekes! (hij is iets verder geraakt dan op de foto). Maar morgen en zaterdag kan hij normaal al het tegelwerk afwerken! joepie!
"Ik heb niet heel veel kunnen doen, maar wat ik heb gedaan, heb ik echt goed gedaan". Dat zijn de woorden waarmee Obed zijn dagtaak afsluit :)

Weer een stapje/dagje dichter bij een heerlijke warme douche!!

Geen opmerkingen: