zondag 22 mei 2011

tegeltjes

Weer ff geleden dat we iets gepost hebben..maar Obed heeft ff geen tijd meer om in het huis te werken! We beginnen volgende week weer met volle moed en tijdsdruk :)
Voordat de baby komt (we hebben normaalgezien nog 10 weken) moet er nog heel wat gebeuren: de badkamer op onze zolder (van nul te beginnen), de WC op de beneden verdieping, de inkomhal, het aanleggen van de voortuin en achtertuin.
Al de rest kan nog even wachten...

We zochten al een een tijdje cementtegeltjes voor onze inkomhal en WC...(zolang we geen tegels hadden kon er geen WC komen)...De nieuwprijs van zulke tegeltjes is vrij hoog en we houden toch nog altijd net iets meer van recuperatie. Dus zocht ik dagelijks op 2dehands of ik iets moois en betaalbaar kon vinden. Er was altijd wel iets mis: lelijke tegeltjes, nog te duur, nog zelf uit te breken, te weinig m², veel te ver rijden,...
MAAR vorige donderdag vond ik deze LEUKE tegeltjes, normaalgezien NET GENOEG qua m², Obed en ik vonden ze allebei heel erg leuk, net wat we zochten en GRATIS op te halen in BOOM.
Gelukkig was het zoekertje nog maar net geplaatst en was ik er direct als eerste bij...na mij waren er nog heel veel geinteresseerden maar wij kregen ze :) We zijn ze gisteren gaan ophalen met de auto van K&E (waarvoor dank!). 164 stuks in prima staat...We zijn erg blij met het speelse en sierlijke patroontje...helemaal wat we zochten.
We gaan er nog wel ons werk mee hebben, maar werken doen we graag hé :)

Tot zover onze nieuwe aanwinst...



Geen opmerkingen: