donderdag 5 mei 2011

plafondje

hmmm heerlijk dagje vandaag... (behalve dan dat ik om 5 uur moest opstaan zoals 6 op 7 dagen) Om 8 uur was ik thuis, rustig de Morgen en de stadskrant gelezen bij een ontbijtje met een eitje. Dan even mails checken, met Simon in een pas geopende koffiebar een luxe chocomelk met drie soorten chocolade en smarties gaan drinken, op een bankje in de zon met een pompelmoes als tussendoortje. Nadien rustig int zonnetje bijbel gelezen. Dan toch maar eens aan de slag gegaan; plafondconstructie en beplating aangebracht in het gastenbadkamertje. Dan wilde ik (buiten) douchen, maar twas te koud in de schaduw. Dus ben ik eerst gaan joggen rond de vaart... colomabrug over en via de plaisancebrug terug welteverstaan. Toen kon een koude douche wel deugddoen :) et voila nu zit ik hier... hmmm!

1 opmerking:

Ilse zei

zo'n dagje kan deugd doen hé :) ik gun het je van harte! Wel zien dat over 12 weken de badkamer en wc af is hé :)voor de rest mag je helemaal kiezen hoe je je dagen invult!