donderdag 31 maart 2011

nieuwe douchebak!

Een echt koopje op de kop kunnen tikken! Een douchebodem in blauwe hardsteen, kregen we voor 20 euro.. alleen maar omdat er (onderaan rechts) een stukje te diep ingefreesd was (om het antislip te maken)...het plekje valt reuze mee en voor ons geen enkel probleem! we zijn dus weer erg gezegend!
De lavabo achter op de foto, heeft Obie op een containerpark - remork gevonden :) deze zullen we waarschijnlijk gebruiken in onze keuken die we binnenkort gaan fabriceren op de benedenverdieping!

Verder nog een foto waar ik erg gelukkig van wordt, en wat me telkens weer moed influistert :) ongeveer een jaar geleden zag ons 'huis' er dus zo uit! Als je ziet hoe ver we nu staan, zijn we erg blij en dankbaar! Telkens als ik vind dat ons huisje veel te traag gaat en ik verlang naar nog meer af, kijk ik naar dit soort fotootjes :p





2 opmerkingen:

Obed Vleugels zei

mooie douchebak ilse :)

Charis zei

Geweldig om te zien! En wat een handige meevallers - super!