dinsdag 8 maart 2011

en alweer een dagje fermacell :)

Vandaag weer goed vooruit gekomen! Alle muren op de zolder zijn af! Nu enkel nog 1 schuine kant van het dak! maar da's voor morgen en overmorgen! Obed doet echt heel hard zijn best! Hij werk uiterst nauwkeurig en alles wat hij doet is tiptop...! ik ben 4 op hem!
Ik probeer mij redelijk rustig te houden tijdens de werken, anders protesteert er een keintje! Ik ben vooral Obed zijn 'grote' hulpje en geef alles aan wat hij nodig heeft :) Ik geef vooral alle vijsjes aan, en schuur daarna de vijs-gaatjes af met een schuurpapiertje...en kheb ook wel wat muren geisoleerd... :) toch flink!! Op naar morgen (want we hebben allebei een hele week verlof!). En we genieten mateloos van de zon die langs alle veluxen binnenschijnt (de zon weerkaatst ook op de vaart, waardoor er 2 zonnen binnenschijnen)! Echt heel gezellig... Iedereen is bij ons dus welkom om te komen zonnen of te komen helpen :)



Geen opmerkingen: