vrijdag 11 februari 2011

waterleiding enzo

ik ben de voorbije dagen zo druk bezig geweest dat ik al eens vergeten ben een fototje te trekken. Een korte update aan de hand van een paar vandaaggetrokken fototjes. Het volledige waterleidingnet op de gelijkvloers is afgerond... toevoer, afvoer enzovoort. Op het eerste fototje zie je welke leidingen vanaf het gelijkvloers naar de ketel op de eerste verdieping vertrekken. In de kelder heb ik vanaf de watermeter de hoofdwatertoevoer naar boven getrokken, en daarbij een terugslagklep, kraantje en nog enkele andere verplichtingen voorzien (foto 2). Na de middag heb ik samen met Simon D. de osb-wand in de technische ruimte afgewerkt en verstevigd met houten balken voor de ophaning van de ketel en boiler volgende week.




1 opmerking:

Irene zei

Jihaa! Heb ik eindelijk is alles in één keer doorgelezen, vanaf de dag dat ik België verliet tot nu! Amai te zalig om te zien hoeveel jullie al doorstaan en bereikt hebben! "Ini bara" zeggen ze dan in Guinée... is zoiets als "goed werk", maar wij hebben daar natuurlijk weer geen geijkte uitdrukking voor. Allesinds knap, ik word er zowaar blij van. Hopelijk kan ik gauw weer is komen kijken!