vrijdag 30 augustus 2013

schilderen gelijkvloers is begonnen

Obed heeft 2 daagjes verlof genomen, zodat we even konden doorwerken..Ook dit weekend zal er nog hard gewerkt worden. Ik kreeg gisteren van de gynaecoloog te horen dat ik helemaal niet rustig aan moet doen, zoveel mogelijk moet bewegen voor conditie en bekkenpijn...dus heb ik niet gerust en mee geschilderd...wel op een stoel voornamelijk...
Donderdag kreeg alles een eerste witte grondlaag en vandaag (vrijdag) kreeg alles een tweede laag...we gebruiken natuurverven die 100% gezond zijn voor het huis, voor zwangeren en kinderen. 
Vanochtend ben ik nog naar Lier gereden (waar de winkel is) en heb er 1,5 uur over gedaan om er te geraken! wat normaal maar 24min zou zijn volgens de gps...manmanman al die werken en omleidingen overal... en dan uiteindelijk in de straat waar ik moest zijn: een brandweer die al het verkeer lange tijd ophield.. uiteindelijk was ik de hele voormiddag weg voor 2 emmers verf...
Maar intussen kon Obed goed doorwerken. Voorlopig zullen alle muren wit blijven, en zullen we kleur brengen in ons interieur met kunstwerken en gekleurde accenten...:) zoals in de boekskes dus :p
Ook duizendmaal dank aan oma en opa die al 2 dagen op Janne willen letten...!






1 opmerking:

Charis zei

Super - het ziet er stralend uit :-)! Wat grappig dat je nu weer meer moet bewegen. Het is nogal balanceerwerk met de babybuik om het precies goed te doen hè :-).