donderdag 22 maart 2012

magneetplaat

een kleine maar fijne klus vandaag... de magneten die ik vorige week besteld heb zijn toegekomen, ze zijn schijfvormig met een mooi verzonken gat. Ik heb ze met schroeven op 6 plaatsen aan de muur bevestigd, en met lat en waterpas uitgelijnd. Verder heb ik een staalplaat (overschot van de boekenschabjes uit het blogbericht van zaterdag 3 maart) op maat geslepen om als magneetbord te dienen tegen de bakstenen muur. We hielden de plaat vlak voor de 6 magneetpunten, en zoals je van magneten kunt verwachten trokken ze de plaat (nogal sterk) naar zich toe. Nadien nog even waterpassen en klus is klaar! Nu nog vol inspiratie hangen!


3 opmerkingen:

nathalie zei

Obed en Ilse, werkelijk, jullie moeten een interieurwinkel openen. Zo'n inventieve ideeen en zo'n prachtige resultaten met dingen die - naar wat ik tot nog toe gelezen heb - nog net niet op de schroothoop gegooid werden (of misschien juist wel). Design hoeft niet duur te zijn.

Als wij ooit een huisje moeten inrichten, we komen aankloppen he!

Liefs.

Obed Vleugels zei

dankje voor het enthousiasme nathalie! een mooi compliment ook! :) al zullen we dan allicht geen interieurzaak starten, toch hopen we inderdaad ooit ook andere mensen te helpen met goede ideeen, en eenvoudige betaalbare oplossingen! altijd welkom dus :)

niels zei

Hey

zeer leuk om hier af en toe nog een een kijkje te komen nemen naar de vorderingen in jullie woning.
Bij elke post merk ik dat jullie er echt iets leuk en uniek van aan het maken zijn!