vrijdag 16 september 2011

vrijdag voegdag!

gisteren even een blogbericht gemist; ik heb een aantal klusjes geklaard die al lang lagen te wachten: De muurkappen tussen ons en de buren waar ik tientallen handelaars voor heb afgebeld waren nergens meer beschikbaar, ik heb dus maar een betonplexgietvorm gemaakt op de muur zelf, en ter plaatse een muurkap gegoten. Nadien heb ik in de wc en inkomhal de laatste electriciteitssleuven geslepen, leidingen ingelegd en weer dichtgemorteld...
Vandaag was voegdag, ik heb ongeveer 40 kilo voegsel tussen de stenen gepropt! de linkermuur is helemaal gevoegd, de rechter grotendeels... maandag volgt de bloembak rond-om-rond.


2 opmerkingen:

Charis zei

How zeg. Super dat ge dat zelf hebt kunnen gieten! Wat een broer :-). Zou ge het een volgende keer "gewoon" zelf doen ipv te kopen? Of toch laten leveren?

Obed Vleugels zei

even afwachten hoe die deruit ziet nadat ik de houten bak er afgeschroefd heb :) alst er goed uitziet en ook nog eens lang meegaat ist misschien voor herhaling vatbaar hee. Als ik bij jullie eens een muurkap moet komen gieten ;) ik kan het nu toch he... :) ieder zn ding he!